DÜĞÜNLER

 

Yirmi yılı aşkın bir deneyime sahip olan KM Events, Hindistan, İran, Suudi Arabistan, Pakistan, Lübnan, Rusya ve Kazak gibi farklı kültürlerden ve ülkelerden gelen çiftlerin Türkiye’de ve Birleşik Arap Emirlikleri'nde destinasyon düğünlerini organize etti. Hem Düğün organizatörü hem de düğün tasarımcısı olan KM Events, Türkiye ve Dubai ile birlikte dünyanın herhangi bir bölgesinde düğününüzü organize edebilir ve bütün detaylarınızla Profesyönel kadrosu ile yardımcı olabilir. Hem İstanbul hem de Dubai'de bulunan ofisleri ile KM Events, rüya düğünleri için mükemmel bir düğün organizatörüdür. Romantik bir Boğaz ambiyansına sahip İstanbul düğünü için, açık mavi Ege Denizi'nde Bodrum düğünü için, altın renkli plajlarında Antalya düğünü, oryantal dokunuşlu bir Dubai düğünü veya Abu Dhabi’de kışın ortasında bir yaz düğünü için şimdi mükemmel bir düğün ajansınız var. Dubai'de ve Istanbul’daki düğün planlayıcınız, yaratıcı ve profesyonel dokunuşlarıyla hayallerinizi gerçekleştirmeniz için size rehberlik edecek!

DÜĞÜN PLANLAMA
DÜĞÜN PLANLAMA
İmzamızı attığımız ayrıcalıklı ve muhteşem güzellikte düğünler planlarken üzerinde hassasiyetle durduğumuz özel servislerimiz içerisinde; Moodboardlarımız, tema belirlemelerimiz, özel çizimcimiz tarafından tasarlanan 3 boyutlu çizimlerimiz, dekorasyon detayları, demolarımız, ses-müzik-ışık-show, video & fotoğraf, hediyeler, davetiyeler,degustasyon,masa kartlarına kadar en ufak ayrıntalar yer almaktadır.
DÜĞÜN TASARIMI
DÜĞÜN TASARIMI
Düğünün tasarımı süreci iki bölüme ayrılmaktadır
a) Düğünün konseptini ve detaylarını  moodboardlar ile yansıtmak
b) Düğünü 2 ve 3 boyutta çizmek ve canlı demolar ile detayları size yansıtmak
 
PRODÜKSİYON
PRODÜKSİYON
Düğünün son aşaması prodüksiyon kısmıdır. KM Events ekibi en son alınan kararlar ve seçilen detaylara göre, moodboardda ve çizimlerde yansıtılan detayları sizin için özel üretip, kuruluma başlar.
 

SON DÜĞÜNLERİMİZ

Adile Sultan'da Vintage Melodiler

Adile Sultan'da Vintage Melodiler

Bu yaz,Adile Sultan'ın eşsiz manzarası ve doğasıyla uyumlu bir düğün tasarladık. Eskitme, vintage objeler cam aksesuar ve altın detayların kullanıldığı düğünde, çiçeklerde yeşilin tüm tonlarını, somon güller ve ortancalarla tamamladık. Görkemli düğün tatlı çiftimiz ve tüm davetliler

Raffles Hotel'de Romantik Çiçekler

Raffles Hotel'de Romantik Çiçekler

Sonbaharın gelmesi ile birlikte, yazın renkli enerjisinin yerini kahverengi tonları alır, havalar biraz daha soğur, ve etrafımızı o güzel sarı yaprak dökümleri sarar. Bu soğuk sonbahar gecelerinden birinde, renkli çiftimiz sonbahar havasını tamamen unutup yazın enerjisini tek bir gece için davetlilerine

Destinasyon Düğünü: Esma Sultan’da Modern Kristaller

Destinasyon Düğünü: Esma Sultan’da Modern Kristaller

Bu rüya gibi düğünde, altın nüanslarla bezenmiş kristal aksesuarları beyaz çiçeklerin zerafetiyle tamamlayarak modern ve çok zarif bir konsept yarattık. Tavandan sarkıtılan görkemli çiçek çemberi tüm konukları büyüledi. Gelinimiz, babasıyla birlikte, keman ezgileri eşliğinde salona girerken

Çubuklu 29'da Gizli Bahçe

Çubuklu 29'da Gizli Bahçe

Nisan Ayı'nda Çubuklu 29'da muhteşem bir bahar havasında, bahar konseptli bir Suudi düğünü gerçekleştirdik. Yeşil ve beyaz çiçeklerle donatılan düğünde, mevsim özelliklerini taşıyan laleler erengüller ve zerafet timsali orkideler sıklıkla kullanıldı. Eskitme, taş objeler ve ahşap dokulu

Sonbahara Geçiş: KM Events'den Vintage Esintiler

Sonbahara Geçiş: KM Events'den Vintage Esintiler

Bir çok insanın vazgeçemediği Vintage detaylar, bir sonbahar düğününe de damgasını vurdu. Narod ve Herman için, tamamen sonbahar renklerinin hakim olduğu çok şık ve eğlenceli bir düğün hazırladık. Düğünde kullanılan göz alıcı vintage objeler konukların beğenisini kazandı. Hafif tonlarda

Four Seasons Hotel'de Bir Düş

Four Seasons Hotel'de Bir Düş

KM Events ekibi olarak Four Seasons Bosphorus’ta tatlı çiftimiz Talya ve Mert’in düğününü hazırladık. Çiftin nikah töreni, Moda Fransız Katolik Kilisesi’nde (Notre-Dame de L’ Assomption) gerçekleşti. İhtişamlı avizelerin altında yapılan törende tüm davetliler gibi küçük konuklar